Zmluvné podmienky CK

VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY CK AQUA.PRO

 

I. ÚVODNÉ USTANOVENIA

Všeobecné zmluvné podmienky cestovnej kancelárie AQUA.PRO, spol. s r.o. so sídlom Vysokoškolákov 8, 010 08 Žilina, IČO: 36375462 (ďalej aj „VZP“) sú platné pre všetky zájazdy, ktorých usporiadateľom je cestovná kancelária AQUA.PRO, spol. s r.o. a ďalej pre jednotlivé služby cestovného ruchu predávané v mene a na účet cestovnej kancelárie AQUA.PRO, spol. s r.o. nestanoví sa inak. Tieto VZP upravujú práva a povinnosti zmluvných strán pri predaji zájazdov podľa zákona č. 281/2001 z.z o zájazdoch, podmienkach podnikania cestovných kancelárií a cestovných agentúr o zmene a doplnení Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, ktorých usporiadateľom je cestovná kancelária AQUA.PRO, spol. s r.o. (Ďalej len „AQUA.PRO“ alebo „cestovná kancelária“, prípadne „CK“).

Tieto VSP spolu s dôležitými informáciami a reklamačným poriadkom tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy o zájazde.

 

II. ZMLUVNÝ VZŤAH

Zmluvný vzťah medzi cestovnou kanceláriou AQUA.PRO, spol. s r.o. a zákazníkom vzniká na základe zákazníkom podpísanej zmluvy  o zájazde (ďalej aj ako „zmluva“) potvrdené zo strany AQUA.PRO. Zákazníkom môže byť fyzická, ako aj právnická osoba (ďalej len „zákazník“). Obsah tejto zmluvy je ďalej určený tiež týmito VZP, ktoré sú súčasťou katalógu či iné ponuky, ktorá bola zákazníkovi odovzdaná, a sú zverejnené aj na www.aqua-pro.sk.sk Neoddeliteľnou súčasťou zmluvy je tiež cenník zájazdu. 

 

III. CENA ZÁJAZDU A PLATOBNÉ PODMIENKY

AQUA.PRO má právo na úhradu ceny zájazdu a objednaných služieb pred ich poskytnutím. Zákazník je povinný uhradiť zálohu vo výške minimálne 200, - € na osobu z konečnej ceny pri objednaní zájazdu a doplatok do 30 dní pred začatím služieb, ak nie je uvedené inak. 

V prípade, že dôjde k zájazdu v dobe kratšej ako 30 dní pred jeho začiatkom, uhradí zákazník plnú cenu. Prípadné zľavy vyhlásené cestovnou kanceláriou po dátume uzatvorenia zmluvy nemajú vplyv na cenu platnú v čase uzavretia zmluvy. V cene zájazdov je kalkulovaná DPH v súlade s ustanovením § 65 ods. 1 až 7 zákona č. 222/2004 Z. z. O dani z Pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Konečná cena zájazdu zahŕňa:

Leteckú prepravu vrátane letiskových táx, palivových a bezpečnostných poplatkov, transfery v destinácii, ubytovanie a stravovanie podľa vlastného výberu a ponuky AQUA.PRO, zákonné poistenie CK proti úpadku, služby delegáta, eventuálny program behom zájazdu či ďalšie služby uvedené v Zmluve o zájazde.
Konečná zájazdu nezahŕňa:

Cestovné poistenie, prípadne vízum, voliteľné nepovinné služby v destinácii (napríklad fakultatívne výlety, prenájom auta a pod.).
Zvýhodnené ceny:

Deti do 2 rokov.

Cestujú bez nároku na miesto v lietadle, stravu počas letu a lôžko v ubytovacom zariadení. Do dňa návratu nesmie dieťa dovŕšiť 2 roky  a je účtovaný manipulačný poplatok vo výške 59 €. Vyhradzujeme si právo na zmenu tohto poplatku v závislosti na leteckú spoločnosť.

Deti staršie ako 2 roky.

Zľava pre deti staršie ako 2 rokov platia pre deti ubytované na prístelkách a sú spravidla ohraničené vekom 12 rokov (v niektorých prípadoch až 17 rokov), pričom do dňa návratu nesmie dieťa tento vek dovŕšiť.

 

IV. ZVÝŠENIE CENY ZÁJAZDU

CK je oprávnená jednostranne zvýšiť konečnú cenu zájazdu uvedenú v Zmluve o zájazde v prípade, ak sa zvýši do 21. dňa pred dohodnutým okamihom začatia zájazdu:

- cena dopravy vrátane cien pohonných hmôt

- platby spojené s dopravou, napríklad letiskové poplatky a prístavné poplatky

- výmenný kurz EUR použitý na určenie ceny zájazdu v priemere o viac ako 5% platný ku dňu uzatvorenia zmluvy o zájazde.

O zvýšení ceny informuje cestovná kancelária písomne, a to na e-mailovú alebo poštovú adresu uvedenú v zmluve. Zákazník je povinný do 5 dní od oznámenia o zvýšení ceny zájazdu uhradiť navýšenie ceny zájazdu. Pri porušení tohto záväzku má CK právo od zmluvy o zájazde odstúpiť. CK garantuje pôvodnú cenu zájazdu všetkým zákazníkom, ktorí budú mať v čase vyhlásenia cenovej úpravy zaplatenú konečnú cenu zájazdu. Nové ceny by sa teda v tomto prípade týkali všetkých zákazníkov, ktorí zaplatili iba zálohu, nie však doplatok či celú cenu zájazdu.

 

V. ZMENY ZMLUVY O ZÁJAZDU

Zo strany zákazníka.

Na prianie zákazníka možno vykonať zmeny v už uzavretej Zmluve o zájazde. Zákazník v takom prípade musí zmenu oznámiť písomne, a to cestovnej kancelárii obchodnému zástupcovi, u ktorého zájazd zakúpil, a to do 7 dní (vrátane) pred začiatkom čerpania služieb uvedených v zmluve.

Za každú jednotlivú zmenu zmluvy (osoby, termínu, hotela, destinácia a pod.) bude zákazníkovi naúčtovaný manipulačný poplatok 40, - € (v prípade letov na pravidelných linkách navýšený o skutočné náklady spojené s požadovanou zmenou) za každú osobu uvedenú v zmluve.

V prípade zmeny cestujúci osoby možno takúto zmenu vykonať za poplatok 40, - € / zmena do maximálneho počtu 50% cestujúcich uvedených v zmluve. Ak žiada zákazník vykonanie zmeny v počte cestujúcich s tým, že sa počet cestujúcich uvedených v zmluve zníži, zákazníkovi sú v tomto prípade účtované za tieto cestujúcich storno poplatky podľa bodu VI. týchto VZP.

 

Zo strany cestovnej kancelárie.

CK je oprávnená urobiť zmeny v knihovaní, a to:

Pred začatím zájazdu.

Ak nastanú okolnosti, o ktorých sa CK dozvie a ktoré jej bránia poskytnúť služby podľa uzavretej zmluvy, a ak je nútená pred začiatkom čerpania služieb zmeniť podmienky zmluvy, je povinná také zmeny oznámiť zákazníkovi bez zbytočného odkladu a navrhnúť mu zmenu zmluvy . Ak navrhovaná zmena zmluvy vedie aj k zmene ceny služieb, je CK povinná v návrhu zmeny zmluvy novú cenu uviesť. Zákazník má právo sa rozhodnúť, či so zmenou zmluvy bude súhlasiť, alebo či od zmluvy odstúpi. Pokiaľ zákazník v lehote do 5 dní od doručenia návrhu na zmenu zmluvy neodstúpi, má sa za to, že s touto zmenou súhlasí. Ak zákazník v lehote do 5 dní od doručenia návrhu na zmenu od zmluvy písomnou formou odstúpi, má právo požadovať, aby mu CK na základe novej zmluvy poskytla iný zájazd najmenej v kvalite zodpovedajúcej pôvodnej zmluve, ak môže CK takýto zájazd ponúknuť. Ak nedôjde v takom prípade k uzavretiu novej zmluvy do 5 dní od doručenia písomného odstúpenia zákazníka, je CK povinná bez zbytočného odkladu vrátiť zákazníkovi úhradu, ktorú od neho dostala najneskôr však do 15 pracovných dní. V prípade, že zákazník objednal zájazd cez obchodného zástupcu, uskutoční sa vrátenie platby prostredníctvom neho po tom, čo mu bude prostredníctvom CK táto suma vrátená. Ak dôjde k uzavretiu novej zmluvy, platby uskutočnené na základe pôvodnej zmluvy sa považujú za platby podľa novej zmluvy. 

V priebehu zájazdu.

Ak po začatí zájazdu CK neposkytne dohodnuté služby alebo ich podstatnú časť riadne a včas alebo zistí, že dohodnuté služby alebo ich podstatná časť nebude môcť riadne a včas poskytnúť, je CK povinná bez zbytočného odkladu a urobiť také opatrenia, aby mohol zájazd pokračovať. CK je povinná v takomto prípade zabezpečiť náhradné služby v rozsahu a kvalite zhodné alebo sa približujúce pôvodne dohodnutým podmienkam (tzn. Najmä zabezpečiť ubytovanie v hoteli rovnakej kategórie a zabezpečiť zachovanie rozsahu zaplatenej stravovacie služby). Ak nejde pokračovanie zájazdu či čerpania služieb zabezpečiť inak ako prostredníctvom služieb nižšej kvality než uvedenej zmluve, je CK povinná vrátiť objednávateľovi rozdiel v cene.

Prípustné odchýlky od dohodnutých služieb V nutných prípadoch je prípustná zmena dopravy, leteckej spoločnosti, typu lietadla, trasy vrátane medzipristátí a posunu / presunu termínu konania zájazdu o menej ako 3 dni.

CK neručí za prípadné posuny letov, meškanie, presunutie letov atď. z technických alebo bezpečnostných dôvodov. Zákazník berie na vedomie možnosť zmeny letového poriadku a meškanie lietadla. Zákazník je uzrozumený s tým, že musia pri plánovaní ďalších spojov prihliadať k možnému posunu či zmene letu. Pri zájazdoch je prvý a posledný deň určený predovšetkým na zabezpečenie dopravy, transferov a ubytovania a tieto dni tak nie sú považované za dni plnohodnotného rekreačného pobytu. Let môže tiež z hľadiska dĺžky trvania čiastočne alebo aj úplne zasahovať do dňa nasledujúceho. V tomto zmysle nemožno reklamovať event. skrátenie pobytu.

V prípade, že spoločnosť AQUA.PRO zaistí ako náhradné plnenie služby v rovnakom rozsahu (napr. Ubytovanie v inom hoteli rovnakej alebo vyššej kategórie), sú ďalšie nároky zákazníka voči cestovnej kancelárii vylúčené. U uvedených skutočností nevzniká zákazníkovi nárok na odstúpenie od zmluvy bez úhrady storno poplatkov. AQUA.PRO nezodpovedá za škodu spôsobenú treťou osobou alebo zákazníkom, ktorý nie je spojený s poskytovaním zájazdu alebo sa jedná o vyššiu moc (vis major).

 

VI. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY O ZÁJAZDU

Zo strany zákazníka.

Zákazník je oprávnený kedykoľvek pred zahájením zájazdu od zmluvy odstúpiť. Zmluvný vzťah je zrušený a účasť stornovaná ku dňu, kedy je písomné odstúpenie (storno) doručené CK a to buď poštou, alebo elektronicky (mailom). Tento deň sa započítava do dní rozhodných pre výpočet storno poplatkov. Do tohto počtu dní sa nezapočítava deň, v ktorom má byť poskytnutá prvá služba. V prípade odstúpenia zákazníka od zmluvy vzniká CK nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty čiže storno poplatkov, ktorých výpočet bude vykonaný podľa nižšie špecifikovaných podmienok. 

STORNO PODMIENKY:

- do 60 dní pred odletom: skutočne vzniknuté náklady, najmenej však 100, - Euro na osobu

- od 59 dní do 30 dní pred odletom: skutočne vzniknuté náklady, najmenej však 30% z konečnej ceny zájazdu

- od 29 dní do 16 dní pred odletom: skutočne vzniknuté náklady, najmenej však 50% z konečnej ceny zájazdu

- od 15 dní do 8 dní pred odletom: skutočne vzniknuté náklady, najmenej však 75% z konečnej ceny zájazdu

- v čase kratšom ako 7 dní pred začatím zájazdu: 100% z konečnej ceny zájazdu 

Skutočne vzniknutými nákladmi sa rozumejú najmä prevádzkové náklady AQUA.PRO a zmluvne dohodnuté alebo právnym predpisom stanovené náhrady tuzemským a zahraničným dodávateľom služieb. 

Konečnú cenou zájazdu sa rozumie súhrnná cena zájazdu mínus príplatok za cestovné pripoistenie vrátane poistného na zrušenie cesty (storno poplatkov) a nevyužité dovolenky. Cestovné poistenie vrátane pripoistenie na zrušenie cesty je nevratné. Odstúpením od zmluvy sa rozumie aj skutočnosť, kedy sa cestujúci nedostaví k odchodu, odletu alebo vlastnou vinou cestujúceho dôjde k jeho vylúčenie zo zájazdu (napríklad pre neúplné či neplatné cestovné doklady, colný priestupok, zamlčania skutočného zdravotného stavu a pod.).

Zákazník, ktorý podpísal s CK Zmluvu o zájazde, je povinný uhradiť storno poplatky, ktoré vzniknú v súvislosti so stornom ktorejkoľvek osoby uvedené vo zmluve. CK má právo započítať príslušnú výšku storno poplatku oproti zloženej zálohe, respektíve zaplatenej cene zájazdu, k čomu dáva zákazník výslovný súhlas.

V prípade storna jednej osoby v dvojlôžkovej izbe musí zostávajúca osoba doplatiť príplatok za jednolôžkovú izbu. Obdobne sa postupuje pri obsadení viacej lôžkovej izby / apartmánu / kajuty.

Storno poplatok za vízum, vrátane poplatku za jeho vybavenie, činí 100%.

Zo strany cestovnej kancelárie.

CK môže pred začiatkom zájazdu odstúpiť s okamžitou platnosťou od uzavretej zmluvy alebo po začatí zájazdu zmluvu vypovedať s účinnosťou ku dňu doručenia výpovede v týchto prípadoch a bez úhrady odstupného:

- z dôvodov porušenia zmluvy cestujúcim. 

Za porušenie zmluvy sa považujú aj prípady, keď cestujúci vážne narušuje priebeh cesty alebo pobytu, prípadne hrozí nebezpečenstvo, že by táto situácia mohla nastať, a ďalej prípady, keď cestujúci bude preukázateľne pod vplyvom omamných a návykových látok, alebo bude slovne napádať zástupcu CK či sa bude vulgárne a hrubo vyjadrovať o spoločnosti AQUA.PRO alebo o jej zástupcoch. Zákazníkovi v prípade tohto porušenia zmluvy nevzniká nárok na vrátenie alikvotnej časti ceny služieb, ktoré neboli čerpané a ďalej je zákazník povinný uhradiť AQUA.PRO náklady spojené so spiatočnou dopravou a uhradiť prípadnú škodu, ktorá bola cestujúcim spôsobená v dopravnom prostriedku alebo ubytovacom a inom zariadení, kde čerpal služby zabezpečené podľa jeho zmluvy o zájazde. CK žiada o pochopenie tohto opatrenia, ktorého zmyslom a cieľom je zaistenie kľudnej dovolenky ostatných cestujúcich, ako aj ochrana osobnosti zamestnancov AQUA.PRO.

- do 14 dní pred začatím zájazdu pri nenaplnenia minimálneho počtu osôb uvedeného v ponuke zájazdu, ak bude z tohto dôvodu zájazd zrušený. Zákazník bude obratom informovaný a bude mu ponúknutá zmena Zmluvy o zájazde.

- do 14 dní pred termínom začatia zájazdu, ak bude zájazd zrušený z dôvodu, že vzhľadom k novo vzniknutým okolnostiam bude pre AQUA.PRO ekonomicky neakceptovateľný, pretože predpokladané náklady vynaložené na uskutočnenie zájazdu výrazne prekračujú náklady pôvodne plánované. Zákazník bude obratom informovaný a bude mu ponúknutá zmena zmluvy. 

- bez stanovenia lehoty - okamžite, v dôsledku tzv. Vyššej moci (vis major), t.j. z príčin, ktorým CK nemohla zabrániť ani pri vynaložení všetkého úsilia. AQUA.PRO má však v prípade danej situácie právo na úhradu doposiaľ poskytnutých služieb. V prípade predčasného ukončenia zájazdu z dôvodu vyššej moci je CK povinná urobiť opatrenia na zabezpečenie dopravy cestujúcich späť. Dodatočné náklady s tým spojené potom nesú obe strany rovnakým dielom

 

VII. PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN

Zákazník je povinný:

- poskytnúť CK súčinnosť, ktorá je potrebná k riadnemu zabezpečeniu a poskytnutiu služieb, najmä úplné a pravdivé vyplnenie potrebných formulárov a predloženie potrebných dokladov a formulárov (fotografi e, pas, formuláre žiadosti o víza, súhlas zákonného zástupcu pri účastní osoby mladšie ako 18 rokov bez jeho sprievodu).

- zabezpečiť u osôb mladších ako 15 rokov sprievod a dohľad dospelého účastníka v priebehu zájazdu, podobne zabezpečiť sprievod a dohľad osôb, ktorých zdravotný stav to vyžaduje 

- nahlásiť účasť cudzích štátnych príslušníkov

- zaplatiť riadne cenu zájazdu

- dostaviť sa na miesto a v čase zraze účastníkov zájazdu, oznámené CK v pokynoch k odletu / odchodu

- riadiť sa pokynmi sprievodcu zájazdu alebo inej, CK určenej osoby a dodržiavať stanovený program, dodržiavať predpisy platné v navštívenej krajine, resp. mieste a objektu. V prípade porušenia právnych predpisov alebo závažného narušovania programu alebo priebehu zájazdu je CK oprávnená ukončiť zmluvný vzťah so zákazníkom, pričom tento stráca nárok na ďalšie služby a nemá nárok na úhradu nevyužitých služieb.

- zdržať sa konania, ktoré by mohlo ohroziť, poškodiť alebo obmedzovať ostatných účastníkov zájazdu

- uhradiť škodu, ktorú spôsobil CK alebo ostatným poskytovateľom služieb v rámci zájazdu

- splniť očkovacie a ďalšie povinnosti pri cestách do krajín, pre ktoré sú tieto povinnosti stanovené právnym predpisom

- mať pri sebe všetky platné doklady požadované pre vstup do príslušných krajín. Väčšina krajín vyžaduje cestovný pas platný ešte 6 mesiacov po návrate.

- Zákazník bol spoločnosťou AQUA.PRO, resp. predajcom, informovaný o pasových a vízových požiadavkách, lehotách na ich vybavenie a v prípade, že je to pre danú destináciu relevantný, bude mu tiež oznámené, aké zdravotné doklady sú pre cestu a pobyt požadované. Za týmto účelom je zákazník povinný uviesť v zmluve štát, ktorým mu bol vydaný pas (keď nie je občanom SR), ktorý má v úmysle cestujúci použiť, ako aj oznámiť predajcovi zájazdu všetky iné relevantné informácie potrebné na splnenie informačnej povinnosti AQUA.PRO podľa OZ.

- AQUA.PRO nezodpovedá za škodu spôsobenú chybným informovaním zákazníka v dôsledku neúplných alebo chybných informácií oznámených zákazníkom AQUA.PRO.

Cestujúci, u ktorého cestovné doklady v čase odletu zo Slovenskej republiky neumožnia jeho návrat späť do Slovenskej republiky, nebude prijatý na leteckú prepravu už na ceste zo Slovenskej republiky do krajiny mimo Schengenský priestor.

- Každý zákazník, ktorý uzavrel zmluvu o zájazde, je povinný na zmluve uviesť svoj kontaktný telefón a presnú e-mailovú či poštovú adresu, kde ho bude môcť AQUA.PRO kedykoľvek zo závažných dôvodov (ako je napr. Oznámenie o zmene času odletu lietadla, o zmene ubytovanie atď.) zastihnúť a kontaktovať, a to aj krátko pred začiatkom čerpania služieb. AQUA.PRO nie je zodpovedná za škodu spôsobenú zákazníkovi v prípade nemožnosti jeho informovania o akýchkoľvek zmenách na ním uvedenom kontaktnom telefónnom čísle, alebo adrese uvedenej v zmluve pre doručovanie zákazníkovi. Ak sa zákazník z týchto dôvodov nebude môcť zájazdu zúčastniť, bude to považované za odstúpenie od zmluvy z jeho strany.

Cestovná kancelária je povinná:

mať uzatvorenú Zmluvu o poistení proti insolventnosti CK AQUA.PRO pre prípad jej úpadku.

- pravdivo a riadne informovať zákazníka o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa dohodnutých služieb, ktoré sú pre zákazníka dôležité a ktoré sú CK známe.

- CK nie je povinná poskytnúť zákazníkovi plnenie nad rámec vopred potvrdených a zaplatených služieb.

- CK poskytne 7 dní pred začatím zájazdu zákazníkovi písomne e-mailom ďalšie podrobné informácie o všetkých skutočnostiach, ktoré sú pre zákazníka dôležité a ktoré sú jej známe, ak nie sú obsiahnuté už v zmluve alebo ponuke zájazdu.

 

VIII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Všetky údaje a informácie o službách, cenách a cestovných podmienkach obsiahnuté v ponuke zodpovedajú informáciám známym v čase jej vypracovania. Údaje týkajúce sa spôsobu stravovania (najmä forma stravovania - rozsah, doba podávania, miesto), doplnkových služieb hotelov (fi tness, športové vyžitie, bazény, apod.) Opísané v ponukách sa môžu počas sezóny meniť.

Zmeny sú vyhradené. 

 

Pre aktuálne informácie odporúčame sledovať internetové stránky www.aqua-pro.sk.

Neoddeliteľnou súčasťou týchto Všeobecných zmluvných podmienok je tiež ponuka, cenník, Reklamačný poriadok a Dôležité informácie.

Každý cestujúci je povinný tieto vyššie uvedené informácie preštudovať pred zakúpením zájazdu. Podpisom zmluvy zákazník potvrdzuje, že mu sú tieto známe, rozumie im, súhlasí s nimi a v plnom rozsahu ich prijíma, a to v mene všetkých osôb uvedených na jeho zmluve.

Ak sú, alebo ak sa stanú niektoré ustanovenia Zmluvy o zájazde čiastočne alebo úplne neplatné či neúčinné, nie je tým dotknutá platnosť či účinnosť ostatných ustanovení Zmluvy o zájazde. Namiesto neplatného či neúčinného ustanovenia platí za dohodnuté také stanovenie, ktoré sa čo najviac približuje zmyslu a účelu zmluvy. Zmluva o zájazde aj VZP sa riadia právom Slovenskej republiky. Pre všetky prípadné spory vyplývajúce zo Zmluvy o zájazde sú príslušné slovenské súdy. Všetky písomnosti týkajúce sa Zmluvy o zájazde sa zasielajú na adresy bydliska, popr. sídla, miesta podnikania zmluvných strán, uvedené v zmluve, alebo ak došlo k riadnemu písomnému oznámenia zmeny adresy druhej zmluvnej strane, potom na túto novú adresu. Za doručenie sa považuje odovzdanie písomnosti, zaslanie tejto písomnosti mailom, alebo doručenie poštou, popr. kuriérom na adresu druhej zmluvnej strany. Za deň doručenia sa považuje deň, kedy druhá zmluvná strana písomnosť prevzala, alebo potvrdila prevzatie, alebo prevzatie písomnosti odmietla, popr. piaty deň odo dňa uloženia písomnosti pre druhú zmluvnú stranu na pošte bez ohľadu na to, či sa táto druhá zmluvná strana o uložení dozvedela. Ak je písomnosť druhej zmluvnej strane doručená dňom, ktorý ako prvý možno považovať za deň doručenia.

 

Tieto Všeobecné zmluvné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 1.1.2019.


Overené našimi zákazníkmi

97% našich zákazníkov odporúča náš obchod (z 2409 hodnotení a 669 recenzií).

vsetko ok.

Overený zákazník

Overený zákazník, 24.3.2024

tovar som mal doručený do 24 hodín po objednaní
kvalitný tovar

Overený zákazník

Overený zákazník, 19.3.2024

S obchodom som spokojná. Stránka prehľadná, rýchlo som našla čo som hľadala. Tak isto rýchle dodanie. Tovar podľa popisu. Som spokojná. Určite tu ešte budem nakupovať.

Overený zákazník

Overený zákazník, 3.3.2024

Overené zákaznikmi

Garancia spokojnosti

UŽ 21 ROKOV

SME TU PRE VÁS

MALÝ DARČEK

KU KAŽDÉMU NÁKUPU NAD 60E

JEDNODUCHÁ A RÝCHLA

VÝMENA TOVARU

TOVAR SKLADOM

POSIELAME IHNEĎ